15 Nisan 2009 Çarşamba

Estee Lauder ile Flort



Eski yazılarımdan birinde Clinique'i artık değiştirmem gerektiğini söylemiştim. Hazır Total turnaround um bitince fırsat bu fırsat arayışlara başladım. Ve şu an Estee Lauder ile flört ediyoruz. İlk gözağrımı aldattığım içinse büyük pişmanlık duyuyorum ama 10 yıldan sonra değiştirmem şarttı!

Neden Estee Lauder derseniz ise net olarak verebileceğim bir cevap yok :) Kendini kanıtlamış bir marka olduğunu düşünmem, Bedişçiğimin geçen haftalarda bol bol övmesi, nemlendiricinin mis gibi salatalık kokması, serumun muhteşem yeşil renkli ambalajı, Boyner'de peeling ile birlikte kampanyada olması... Bilmem ki, içimden geldi işte.

Daywear Plus nemlendirici cildime şimdilik iyi geldi gibi, hafif, ferah. Kokusuna hasta oldum :) SPF 15 olması iyi. İdealist sanırım çoğu insanın beğendiği bir ürünmüş, umarım gözeneklerimin görüntüsünü en azından biraz düzeltir. Öyle güzel yapıyor ki cildi, yumuşaaaacık. Micro-d termal maske ise çok ilginç bence. Peeling yaptıkça ısınıyor gerçekten, alışveriş sırasında elimde denedik ama henüz evde denemeye fırsatım olmadı. Hemen arkalarında ise hediye makyaj çantam var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder