12 Nisan 2009 Pazar

Haftanin Hosluklari

Kaç gün olmuş yazmayalı! Kendime bu kadar vakit ayırdığım yeter... Bilmiyorum size de oluyor mu ama günler sanki deli gibi hızlı akıp geçmeye başladı, bi bakıyorum hafta başı, bi bakıyorum cumartesi gelmiş yine... En son hatırladığım doğumgünüme 10 koca gün vardı, şimdi nisanın ortası!

*Yusuf Güney-Aşkım Aşklarından Bulasın, Sıla-Sevişmeden Uyumayalım, Duman-Senden Daha Güzel (bayıldım, bayıldım)

*İkea kokulu mumlarıma yenilerini ekledim. Kakaolu pasta, krem karamel ve vanilyalı-tarçınlı çörek kokuyor :)

*Marks&Spencer'dan askılı, siyah, etekleri inek desenli geceliğim. Ohh ne rahatmış yahu...

*Stephenie Meyer'den Twilight Saga 4. kitap: Şafak Vakti. Oleyyyyy...

*Gossip Girl 20. bölümü de izledim sağlıcakla. Bana bakın, şeytani Chuck ve Blair birlikte olmazsa sizi gebertirim! (XOXO Gossip Girl'e kafayı takmış girl)

*Activia Kivili çıkmış. Denemeye korkuyorum, ama çokkkk merak ediyorum.

*İkea'dan laptop için kucağa koyma zımbırtısı aldım. Ne gereği varsa, para tuzağı kuzum bunlar :S (Buradan, bloğumu aldığım şeylerden haberdar olmak için okuyan ve çatır çatır hesabını soran sevgili kocaya sesleniyorum: '' Hayatım, kanapede otururken laptopta zorluk yaşama diye aldım, senin iyiliğini düşünüyorum bennn, vallahi...'' :masum smiley: )

Çatır çatır hesap sorma örneği: '' Hımmm, 3 tane converse haa, ilginç... Ooo 5 tane Mac allık haaa, canım karım benim... Para mı basıyoruz lam biz !? '' Vee bendeniz karşıdan : 32 diş sırıtan smiley :

* Koca şehirdışındayken kankayla DVD'de True Blood ve pizza partisi :) Allahım iyi ki diyetisyenim bloğumu bilmiyor :pişman smiley:

* Ne yaparsam yapayım Yumoş mavi'den vazgeçemiyorum. Benim için BUDUR ABİ... Ama ekstrası değil, normali. Ben sevmiyorum ekstraları, makinem tıkanıyor ya da ben beceremiyorum pehhh.

* Sürekli Tupperware'den bişiler almaya başladım, yok domatesin bozulmadığı hava düğmeli kap, karpuz marpuz koyulacak kap, yok peynir kabı, yok mikrodalga kabı, yok kurabiye açma minderi, yok buzluk için özel kap kacak. Bu annem beni kötü etkiliyor :) Tupperware saadet zinciri halkası oldu kendileri.. Annemlerin buzdolabını bir açtım, sıra sıra plastik kaplarla dolu, abbovvvv.. Tabiki de aradığım şeyi bulamadım!

Hayır daha da ilginci, annemin toz şeker için aldığı küçük termos gibi birşey. Ve en inanılmazı, babamın kahvaltıda çayına o shaker kılıklı şeyi sallayıp şeker dökmesi. Benim astığı astık kestiği kestik babammmm! (Bakınız: Kurt kocayınca bıdı bıdı... )

* Tamek % 100 nar suyu, çok kötü çokkkk. Nar dışında herşey olabilirmiş yani...

*Bu hafta en sonunda Juvena narlı vücut peelingim bitti. Clinique total turnaround konsantrem bitti. Lush sample duş jellerim bitti. Clinique 2 numaralı toniğim bitti, 3 numaraya başladım. Kendimle garip bir gurur duymaktayım :)

*2 gündür sakin sakin, derinden gelen bir başağrım var. Çok mu taç taktım bu hafta, eveett. Ee ama saatler önce çıkardım, neden hala ağrıyor?

*Stradivarius yeni sezon beni benden alıyor, öyle böyle değil!

* Taç demişken, bu hafta çok cici taçlar aldım kendime. Sabahları saçlarımla kavgada yenildiğim için hayatımı kurtarıyorlar! Birkaç tane daha yeni ürün var. Yeni cicilerimin yazıları bol fotoyla bugün yarın burada.

* Anneciğimm bana zeytinyağlı iç baklalı enginar yapmış, müsaadenizle onu yicem :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder