13 Mart 2009 Cuma

Yeni eglencem maskeler


Pis miyim, neyim :)
Aslında bu fotoyu tamamen eğlenmek için çekmiştim ve laptopta ölee duruyordu. Ahahah çok iğrenirseniz silerim olur biter :)

Gene hafta içi bir gece yarısı yatmadan önce, Caramel Lush Cupcake maskesini uygular ve kendine bir iyilik yapmanın gururlu ve dayanılmaz hafifliğiyle yatar :)

Cilt maskelerini 25 yaşımdan sonra keşfettiğime inanamıyorum. Kokoş annemin kıymetini evlendikten sonra değil de önceden bilebilseydim, belki de bu büyük gözeneklerimin önüne geçebilirdim!

Sanırım bu pişmanlığımdan dolayı şu an denk geldiğim tüm maskeleri deniyorum :) Bu arada bilmeyenler için cilt tipimi tekrarlayayım... Benim cildim yağlıdan karmaya dönük, sivilceye müsait ve büyük gözenekli!!

Yani yağlı cildi yüzünden hayatı boyunca çile çeken ama bu çilelerinin karşılığında yaşlandığında cildinin yağ seviyesi sayesinde kırış kırış olmayacak bir cilde sahip olarak siz normal cilt sahiplerinden öcünü alacak olan bir Caramel var karşınızda :) Oh canıma değsin :)

Unutmadan hali hazırdaki maskelerimizi sayalım! Unuttuklarım varsa eklerim eve gidince...

*Lush cupcake (Kokusu muhteşem, görüntüsü iğrenç, bakınız yukarıdaki foto :)

*Lush Love Lettuce (İlk Lush maskem, seviyorum)

*Lush Brazened Honey (Benim cildimi ilk birkaç dakika içindeki limon yüzünden öyle bir yakıyo ki, ama yıkadıktan sonraki cilt fantasticooo :) Zaten alışyım, artık seviyorum yakmasını )

*Lush Mask of Magnaminty (Suratımdaki serinlik efektini sevmiyorum ben, mesela Blistex dudak koruyucusunu da bu yüzden attım! Haa bir de sanırım gece yarısı dizisine fazla kaptırıp 20 dakika beklettim, çıkmadı da çıkmadı eşek sıpası! Temizlemesi benim için resmen eziyet ama çıkan sonuç gerçekten passparlak bir cilt! )

*Lush Herbalism ( Hala pratiğimi geliştiremedim bu ürünü sürerken, çay tabağında kına sulandırır gibi yapmayı düşünmekteyim!)

*Clinique kil maskesi ( Zaten çoğu kişinin favorisi)

*Clinique Total Turnaround ( Bebek poposu cildi buna deniyor işte!)

*Nars mud mask (Tam benim sevdiğim gibi bir çamur maskesi!Kıyıp da kullanıcam inşallah :)

*Sothys yulaflı maske ( Evlilik arifesinde çok yapmıştım. Muhteşem bir maske! Şimdiye kadar bozulmuştur herhalde :(

*Babor nem maskesi (Evlilik arifesinden kalma)

*Watsons'tan alınma tek paketlik c vitamini maskeleri ( Soyarak temizlenen maskeler çok eğlenceli! İyi ki aklıma geldi, bu hafta sonu yapayım )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder