26 Nisan 2013 Cuma

La Roche Posay Toleriane Teint Mineral Compact Powder

La Roche Posay Toleariane Teint Mineral Compact benim cok merak ettigim bir urundu. Tamam bir suru bb krem, renkli nemlendirici icinde boguluyoruz ama bu arada pudra kavramini unutmustum ben. Gerci karma-yagli cildimi matlastirmak icin pudra kavramini unutmamam gerekirdi ama kizim sagolsun. Gun icinde pudrami yenilemek bir yana, evden cikarken suratima guzel birseyler surebilirsem yine sansliyim :)

La Roche Posay Toleriane serisi biliyorsunuz ki toleransi dusuk, hassas ve kizarmaya cok meyilli ciltlere ozel hazirlanan bir seri. Bu seriden kullandigim ve memnun kaldigim Toleriane Fluid nemlendiriciyi SURADA anlatmistim. Bu urun de Toleriane serisinin yuzunu kara cikarmamis. 


Bendeki rengi 11 Beige Clair rengi, 2 rengi daha mevcut. Mesela annemin suratinda kilcal damarlardan dolayi fazla kizariklik vardir, ona bir ton koyusu iyi geldi, hatta bana bile bir ton koyusu olurmus yani. Alirken La Roche Posay satan eczanelerde denerseniz iyi olur.


Urun nazik beyaz ambalajiyla, aynasi ve altindaki sunger bolumuyle dikkatimi cekti. Tam cantaya at cik modunda! Gercekten islevsel bir urun olmus. Tamam pudra icin genelde firca kullaniyorum ama bazi durumlarda da sungerin gucu yadsinamaz :)


Kullanim omru 24 ay ve SPF 25 koruma iceriyor. Koruma faktoru, bir urun icin gercekten guzel bir arti puan. Light Beige rengini piyasadaki diger pudralardaki Apricot Beige rengine benzettim ben, icinde bir pembelik mevcut sanki.


Kapaticiligi cok fazla degil, zaten urunun boyle bir iddiasi da yok bence. Adi ustunde ciltteki renk farkliliklarini dengeliyor. Yani cok sorunlu bir cildiniz varsa lutfen bu urunu kullanip da memnun olmadiginizi soylemeyin, sizin hataniz yanlis urun sectiniz...

Parlamayi sadece birkac saatligine kontrol altina alabiliyor. Ciltle guzel birlesiyor. Tabii ki sungerle daha tok bir goruntu alabileceginizi dusunuyorum.


Cilt uzerinde pul pul bir goruntu olusturmuyor gordugunuz gibi. Kadife gibi yumusacik :)


Gunluk olarak rahatlikla kullanilabilecek bir urun, ben bu yazi bu pudrayla gecirecegim :)

2 yorum:

  1. elif cilt renklerimiz ve karmaşası bir diye düşünüyorum o yüzden yazdıklarını kendimde kullanabilir gibi okudum bu ton bana gider mi dersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak simdi :) ya eger bu yaz biraz kararacaksan yok anacim orta rengi sec. ben deniz yuzu gormedigim icin koy dotune gitsin modundayim :D ben bile orta rengi almaliymisim dedim bak dusun yani, bunda pembelik var, digeri sari alttonlu. ya bi git dene kardesim, hata kabul etmiyorum ahahha :) urun olarak begendim, ama renk olarak 2. mi acaba diyorum sekerim :) yani el mecbur gidip deneyeceksin, biz annemle caddede baris bufenin yanindaki eczanede denemistik muckkk

      Sil