18 Nisan 2013 Perşembe

Garnier BB Krem


BB kremler ne ara bu kadar moda oldu? Her marka bb krem cikarip duruyor, ben de zamaninda ilk ciktiginda elime gecen Garnier BB Kremi yazayim, boynu bukuk kalmasin dedim. Gecenlerde yine Garnier'den Karma ve yagli ciltlere ozel BB krem yazisini yazmistim zaten.

Benim cildim karma yagli bir cilt, tabii ki bu urunun karma ve yagli ciltler icin olan versiyonunu kullanmam daha mantikli. Ama ben yine de bu urunu de cok seviyorum. Ilk goz agrisi derler ya :) Bu Garnier BB Krem benim ilk BB kremim. Ve sacma ama kokusuna BAYILIYORUM!


Karma ve yagli ciltler icin olan urun daha sulu kivamda gibi geldi bana, bu bir tik daha yogun. Bendeki acik tonu, zaten her urunun hep acik tonlarini aliyorum, cok beyazim pof!


BB kremleri artik hepimiz cok iyi biliyoruz, az kapaticilik ama guzel bir renk tonu! Vallahi ben artik eski Caramel degilim, Zeynep dogdugundan beri yuzume fondoten degmedi. Renkli nemlendiriciler ve BB kremler en yakin dostum oldu :) Kapaticilik mapaticilik istemiyorum, ama oyle hos, saglikli bir hava veriyorlar ki buna tav oluyorum.



Cildiniz kuru veya normalse size cok uygundur bu BB krem. Cildiniz yagli ve karma ise Garnier'nin diger urununu deneyin. Size boyle soyluyorum ama ben hala da bu urunu kullaniyorum canim cope atmis degilim. Altina guzel bir matlastirici gunluk nemlendiricinizi surun, gun icinde de isterseniz setting powder yani sabitleyici matlastirici pudra ile ustunden gecin. Bizde cozumler bitmez :)



Ciltle butunlesip cok tatli bir saglikli renk veriyor bence... Almak isteyenler olursa Watsons'larda 1 Mayis 2013'e kadar Garnier urunleri yuzde 25 indirimli!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder