19 Mart 2012 Pazartesi

Dogumgunu Isteklerim


Bu hafta dogumgunum oldugunu soylemistim, 29 yasindayim artik! Zaman ne garip birsey.. Olsun sevdiklerim yanimda olduktan sonra gecsin yillar hic onemli degil…

Gelelim dogumgunu istek listeme...

*Simarikligin son raddesi! Hayal kurmak da yasak degil ya! 1. sirada mutfak islerini seven kadinlarin buyulu ruyasi Kitchen Aid mutfak sefimiz var. Ozellikle kirmizisi… Bu mikserin yakismayacagi bir mutfak dusunemiyorum hehe bir de assagiladim yalniz makineye mikser diyerek! O bir mikser degildir, o bambaska birseydir! Ama ulkemizde cok pahali. Amerika’daki fiyatlarla kiyas kabul etmez. Turkiye’de Esse magazalarinda bulabiliyoruz, zaman zaman indirimler oluyor ama fiyat hep yuksek hep yuksek…

*Bir onceki yazimda belirttigim uzere Triwa See Breeze saat.. Ben bir saatkoligim, 10 tane saatim var sanirim, simarikligin bu kadari… Ama cok seviyorum saatleri, her ne kadar su an tombik bileklerimden dolayi yakistiramasam da elbet zayifliyip takacagim ben onlari! Markafoni’de guzel bir indirimdeydi diye yaziyordum kiiii annem sagolsun aldi :)  Ahahaha istek listesinin guzellikleri! Tesekkur ederim annecimm!

*Pandora bilezik… Kizimin dogumu icin hatiram olsun istiyorum. Her baktigimda hatirlayayim.. Saat & saat magazalarinda!


*Nars bahar koleksiyonuna ait olan Lhasa far.. Rengi gercekten cok guzel ve kullanisli! Aslinda bu kendime alacagim bir dogumgunu hediyesi hehe…

*Yine kendime bir hediye hatirlatmasi. Essie bahar koleksiyonundan A Crewed Interest adli sutlu seftali rengi.. Taaa kac senedir ben bu rengi almak icin oluyorum, mesela bakiniz asagida Essie Van D’ Go! Ama inat ettim tutuyorum kendimi, bilmem neden, inat iste! Artik hangisi onume gelirse kabulum..  Tabii A Crewed Interest daha yeni, daha bulunabilir, daha cok tercigim hehe


*Oyle cok seyde gozum yok degil mi? En fiyatlisi Kitchen Aid sanirim.. Ama inaniyorum, yillar sonra benim de bir tane kirmizi Kitchen Aid’im olacak, mutlu mutfagimda kizima ve sevdiklerime ne guzel yemekler yapacagim onunla hihi...

Ekleme: Yaza dogru almayi planladigim bir istegim daha var! Nasil unuttum hehehe soyle orta seviyede bir Singer dikis makinesi! Hani 350-400 tl kadarcik… Bana fazla fazla yeter 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder