10 Aralık 2010 Cuma

Caramel teyzesinin ilk goz agrisi, Hersheyler‘in kizi Lilo annesini bugune kadar bekletti ama dunyaya gelmekten kacamadi :D
Tatli annemiz su an itibariyle guzel kizini kucagina aldi.. Evet evet Leyla artik aramizda, sahalara adini yazdiracak :)
Size daha cok bilgi vermek isterdim amaaa ben de cok heyecanliyim ve bir an once hastaneye tatli anne ve bebeginin yanina gitmek icin sabirsizlaniyorum :) Detaylar daha sonraya artik :)
6 ay sonra kismetse Lilo’ya yeni bir arkadas getirmeye beni de ugurlarsiniz :)
Bereketinle geldin Leyla Bebek, oyle guzel kar yagiyor ki! Sen hep mutlu ol, guzel bir hayat sur insallah!
Caramel
Duzeltme: Bugun Leylamiz dogduktan 3 saat sonra guzel annemizi ve bebegini gorebildim :) Ikisi de cok cok iyiler! Nazar degmesin onlara… Hersheyler genel anestezili sezeryanin ustesinden gelmis, korkulacak birsey olmadigini anlatip beni rahatlatmaya calisiyordu :D Leylamiz ise surekli uyudu, sekeri icin kan alinirken bile umursamayip uyumaya devam etti :D Dunya umurunda degil hahayt :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder