20 Ekim 2009 Salı

Haftanin Hosluklari



Ünlü Magnolia Bakery'den Red Velvet Cupcake :) İçiniz açılsın!

Son 1 ayı gözden geçirelim...

*Dayım hastaneden çıktı çok şükür, şimdi evde fizik tedavi görüyor. Beyindeki kanama kendiliğinden dağılacakmış doktorların dediğine göre...

*Babam ileri derecede yemek borusu reflüsünden dolayı sorunlar yaşamıştı, şimdi kendine daha dikkat ediyor, ama hala ameliyat olması gerekiyor.

*New York dönüşü evde beni bekleyen bir sürü iş vardı. Çamaşır, bulaşık, kışlıklar, temizlik derken çok uğraştım çok...

*New York yazıları gelecek merak etmeyin hem de bol bol fotolu! Hayatımın en güzel günlerini geçirdim orada, yazmadan olur mu...

* Küçük balkonumuzda kendime çok güzel bir ayakkabı köşesi yaptım. İkea Billy kitaplık sağolsun!

*Şu aralar Al Pacino aşkım depreşti, teker teker izliyorum eski filmlerini.

*Tüm haftayı Kesha-Tik Tok dinleyerek geçirdim.

*Peki reklamlarda duyup da canımın Nikah Masası adlı şarkıyı dinlemek istemesi normal birşey midir??? Üstelik hayatımda hiç tam olarak dinlememiştim bile! Canım çekti :S

*Gossip Girl, House MD, Grey's Anatomy ve diğer diziler sezona süper başlangıç yaptılar! Heyecanla bekliyorum her yeni bölümü...

*Neden neden neden H&M burada da yok? Neden neden nedennn :( Bir de Victoria's Secret! Bir de Urban Decay! Bir de OPI! Bu böyle sürüp gidecek :))))

*Bu arada Marjo ile dün gece yarısı bir karar aldık! 2010 ocak ayına kadar kesinlikle kozmetik ürünü almayıp, eldekileri kullanacağız! Ben daha önce başarmıştım :) Yine yapabilirim!

*Bu kararın üzerine de bir diyet kararı yakışır değil mi :) Caramel New York'ta ne bulduysa denedi evet! Yukarıdaki eşsiz güzellik de dahil! Şimdi egzersiz zamanı!

*Ben daha yeni keşfettim ama iyi ki de keşfettim! Bayılıyorum Arapça'ya... Alın size Mustafa Ceceli'nin Limon Çiçekleri şarkısının gerçek versiyonu...Marwan Khoury Ya Rab adli sarkisi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder