23 Mayıs 2013 Perşembe

Maybelline BB Krem Light



Bugunlerde bircok bb krem deniyorum, eskiden renkli nemlendiricilere cok sarmistim, simdi ise bb krem! Elimdeki urunlerden bir tanesi de Maybelline BB Krem Light rengi. Acaba Fair mi olsaydi diye dusundum alirken ama iyi ki Light rengini secmisim, cildimle gercekten iyi uyum sagladi.



Oncelikle urun 30 ml. Yanilip da 50 ml diye dusunup almayin, husrana ugramayin. Ben memnunum boyutundan, hem mini mini her yere sigar, hem cabuk biter iste oh :) 


30 Spf gunes korumasi var, bence cok iyi bir arti! Kapaticiligi hafif-orta, zaten bb kremlerden kapaticilik beklemiyorsunuz degil mi :) Karma-yagli cildimde cok buyuk harikalar yaratmadi sonucta, hafif bir parlakligi mevcut... Gerci matlastirici pudranin cozemeyecegi sorun yoktur :)

Cildime oturusunu seviyorum, su aralar elim bundan baskasina gitmez oldu. Bir de mini mini, kullanayim bitsin aklimdan gitsin yenilere gecelim derdindeyim :)


Kapagi hakkinda bircok sikayet duydum, cok bulasiyor akiyor heba oluyor diye. Valla ben memnunum, gerci cantada tasimiyorum, evde surup cikiyorum. Cok akma bulasma olmadi bende. 

Renk bozukluklarini iyi hallediyor, uygun fiyatli. 20 TL gibi bir fiyati var ama Watsons'larda indirimde 15 TL'ye alabilirsiniz. Bence bu gercekten guzel bir fiyat!


Ama ne olursa olsun Uzak Dogu'dan gelen bb kremler ile benzer mi? Hayir :) Missha'yi da severek kullaniyorum ve hayir benzemiyor! Bu bambaska bir krem gibi dusunun. Gunes koruma faktoru olan, gunluk bir renkli nemlendirici gibi bir urun. Ben memnunum, cok bir beklentim yok. Yuzumdeki renk farkliligini dengeleyip, guzel bir isilti katsin yeter :)



2 yorum:

  1. her detayını yazıyorsun ya cildime sürmüş denemiş kadar hissediyorum :)
    bence herkes kendi cildine yakın yeni ürünler denemeyi seven bir kozmetik bloggerı edinmeli benimki sensin karma yaglı forever! haha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi ay cok mutlu oldum :) tabi canim muhtemelen herkesin boyle kendine yakin buldugu biri vardir hehe, gurur duydum efem :)

      Sil