17 Haziran 2010 Perşembe

Radical Spa Mineral Care Scrub


Scrublari çok sevdiğimi biliyorsunuz! Evde her çeşit peeling ürünü mevcut maşallah.. Aslinda pahali scrub almayi sevmiyorum çünkü eli bol bir insanim ve peeling yapicağim zaman Ya Bismillah deyip daldiriyorum elimi =) Bana peelingler hiç dayanmiyor, en çok bitirdiğim banyo malzemelerim sanirim =) Bu scrub da ucuz, dediğini yapiyor ve hoş kokulu.. Kullan kullan bitir işte...

Manikür esnasinda peeling yapilmasini da çok seviyorum ve evde kullanmak için ucuz alternatifler ariyorken bu marka çikti karşima. Ben çilek kokulu olani seçtim ama okyanus kokulu, lavantali ve birkaç çeşidi daha vardi...


Aklima geldikçe şöyle bir kariştirip spatulayla avuç içime az biraz aliyorum ve ellerimi iyice ovaliyorum. Suyun altinda şöyle bir yikayiver ve Voila! Özellikle kütiküllere çok iyi geliyor. Ellerim kaymak gibi oluyor =)

Seviyorum böyle yağli scrublari!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder